מסיבת החלפות- מה זה ולמי זה מתאים?

WhatsApp Image 2020-03-01 at 19.43.44

העולם נחנק מבגדים, אפריקה מוצפת, הבגדים החדשים מתאימים למספר מצומצם של כביסות ואפילו ענקית האופנה “זארה” כבר ממחזרת בגדים מבדים, שנתפרו בעבר.
מסיבת החלפות היא החלופה הירוקה, החסכונית והמרגשת לביקור בקניון. איך זה עובד?
ואיך לארגן אחת כזאת? כל המידע מחכה לך כאן

מסיבת החלפות- קווים מנחים

יש לך פריטים שאת אוהבת אבל לא לובשת? הארון מתפקע וכואב לך לזרוק?- מסיבת החלפות יכולה לעניין אותך. מסיבת החלפות מגיעה מעולם הקיימות, ומתוך הרצון לתת הזדמנות שניה לפריטים איכותיים, במצב מעולה, שכבר לא נמצאים בשימוש. אלו יכולים להיות הבגדים שלך, האביזרים המשלימים, מצעים, בגדי ילדים, נעליים, צעצועים, כלי כתיבה, אביזרי ספורט ולמעשה- כמעט הכל!
(בחו”ל יש כבר החלפות של מזון טרי ואפילו ארוחות מבושלות) מעניין!

למסיבת החלפות יש מספר יתרונות:

  1. זו ההזדמנות שלך להיפרד משלום “ממה שכבר לא עובד בשבילך” מבלי שתרגישי “שכסף נזרק לפח”
    2. זו ההזדמנות שלך לחדש את המלתחה או להתחדש בשניים או שלושה פריטים חדשים- מבלי לפתוח את הארנק!
    3. תוכלי להכיר נשים חדשות, שאוהבות אופנה, אבל חולקות אתך ערכים דומים.
    4. הזדמנות נעימה לבילוי חברתי וערב מעשיר
    5. הזדמנות לבנות מלתחה, ש”קוראת” לך ומשקפת את מי שאת עכשיו.
    6. ההתרגשות והצפת סרטונין בדומה לביקור בקניון!
    7. אווירה אינטימית והזדמנות לעשות טוב עם מה שקיים.

אז מה קורה בפועל במסיבת החלפות?
אם לרגע דמיינת גבעה של בגדים המגובבים זה בזה ומחכים רק למישהי שתמשה אותם מן הערמה, הגעת למקום הלא נכון. מסיבת ההחלפות דורשת היערכות מקדימה הכוללת: איסוף המשתתפות, עמידה בכללים וכמובן העמדה נעימה של הבגדים על קולבים כמו בחנות ממש. הנה כמה מהעקרונות המנחים לארגון מסיבת החלפות מוצלחת!

איך להפיק מסיבת החלפות מוצלחת?

  1. הגדרות וכללים- בחירת מקום ושעה, הגדרת כמות משתתפות, כמה פריטים תביא עמה כל משתתפת, באיזה מצב, לאיזו עונה, האם מותר להביא פריטי ילדים או כל פריט אחר לבית או למשרד? האם מדובר רק על החלפות של בגדים או ניתן להביא גם אביזרים? את הנושאים הללו יש לחדד בהגדרות האירוע כיד למנוע אי הבנות ואי נעימויות.
  2. איסוף מראש- אם ניתן כמובן עדיף לאסוף את הפריטים מראש ולארגן אותם על קולב, גם כאן חשוב להדגיש להביא פריטים נקיים, במצב מעולה ומגוהצים. אנחנו רוצות לתת הרגשה של חדש.
  3. כמה פריטים מותר לקחת – האם אחד תמורת אחד? האם יותר? אם יש פריטים שלא נלקחו, ואין מי שרוצה אותן – האם מישהי אחרת יכולה לקחת או הוחלט לתרום אותם לעמותה. את ההחלטות הללו יש לקבל מראש.
  4. מארגנות-

איך זה עובד ?

שניים שלושה פריטים מכל משתתפת במצב איכותי

כולן יוצאות עם דברים, שמתחשק להן להוסיף לארון שלהן

יש נשים שזה חדש בשבילן

בדרך כלל סטנד אחד או שניים כעשרים משתתפות

אותה תחושת אופוריה כמו קניות בקניון- כי את מוצאת הרבה פריטים, שהם “בול” את, הם את והם נוצרו בשבילך. כלומר הבגד קורא לך

לגעת בבגד ולהרגיש אותו

איך מארגנים?

אפשר לרכז את הפריטים כמה ימים לפני המסיבה או לרכז אותם במועד המסיבה- זוהי החלטה שנתונה לשיקול של המארגנת.

החוקים:
כמה פריטים להביא, כמה ניתן לקחת, האם אחד תמורת אחד, באיזה מצב, האם נכון להביא גם בגדי ילדים או רק פריטים, שיתאימו למשתתפות? ביגוד לעונה מסוימת?

טיפים להצלחה

לשמור על הנראות

תפעול משותף

איסוף מראש של הפריטים – אם ניתן

להדליק את האירוע עם תמונות של פריטים

מפגש מעשיר

כיבוד – כל אחת מביאה משהו

מקור למדידה

ומה שנשאר?

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב pinterest
Pinterest

7 תגובות

  1. עדי זלק וינר הגב

    טיפים מעולים! לגמרי מאמצת לעצמי, גם ירוק וגם חסכוני

  2. גלית הוד פלדמן הגב

    מקווה שהבנתי ..
    אשמח מאוד

  3. אשרת פחימה הגב

    רעיון מקסים!!! איזה כיף להכיר אותך
    המון הצלחה ואמליץ עלייך

  4. אילנה הגב

    אשמח להשתתף תודה

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן